• Ons Verhaal

    Benieuwd naar het verhaal achter onze webshop? Lees het hier!

    Ons verhaal 
  • Wat kun je verwachten?

    Check voordat je besteld altijd even de verzendtermijnen, retourregels en garantietermijnen voor een optimale shopervaring zonder verassingen!

    Verzenden, retourneren en garantie 

Veelgestelde Vragen

Wat is een retourproduct?

In Nederland worden dagelijks ongeveer één miljoen online aankopen gedaan. 20% van deze aankopen wordt weer retour gestuurd. Het retourneren van producten kan verschillende redenen hebben:

  • Product bevalt niet
  • Afmetingen kloppen niet
  • Te laat bezorgd
  • Verkeerde kleur
  • Als cadeau ontvangen


En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Een retourproduct is dus een product dat al eens eerder is verzonden naar een
consument en weer is teruggestuurd naar de online verkoper.

In de meeste gevallen is het product nog bijna als nieuw. Wij van Duurzame Dealtjes garanderen dat onze producten 100% technisch in orde zijn!

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer jij je pakketje vóór 15:00u besteld, zorgen wij ervoor dat deze de volgende dag bij jou in huis is. Zo kun jij zo snel mogelijk genieten van je (bijna) nieuwe aanwinst!

Heb jij een bestelling geplaatst in het weekend? Dan kan het zijn dat je iets langer moet wachten. De eerstvolgende bezorgmogelijkheid is dan dinsdag. Bekijk onze bezorgmomenten hier

Waarom betalen voor verzenden?

Wij hebben ervoor gekozen de verzendkosten niet door te rekenen in de verkoopprijs. Hierdoor voorkomen wij dat producten onnodig duurder worden.

Ook proberen wij jou op deze manier bewust te maken van de impact van verzenden. Het is immers duurzamer om in één bestelling meerdere producten te bemachtigen dan allemaal losse bestellingen te plaatsen.

Wat maakt jullie duurzaam?

Wij nemen retourproducten en restpartijen over van online verkopers. Op deze manier voorkomen wij dat deze producten worden vernietigd.

Daarnaast hergebruiken wij in veel gevallen de verzenddozen. Het kan dus zijn dat een verpakking gebruikssporen of stickerresten bevat.

Mijn product heeft geen handleiding

Producten van onze partner Vivid Green bevatten in veel gevallen geen fysieke handleiding. Dit omdat een handleiding vaak maar 1x wordt gebruikt en dan in de prullenbak verdwijnt, en dat is natuurlijk zonde! De handleidingen zijn wel online te vinden via:

Check hier de handleidingen

Kan ik mijn producten afhalen?

Helaas hebben wij momenteel nog niet de mogelijkheid tot afhalen. Dit is wel iets waar we in de toekomst naar streven!

Hoe werkt het retourformulier?

Bekijk hier ons Retour Formulier

  1. Vul je bestelnummer in
  2. Vul het bijhorende e-mail adres in (waarmee de bestelling is geplaatst)
  3. Selecteer het product dat je wil retourneren
  4. Vul de bijhorende vragen in
  5. Kies de manier van terugbetaling
  6. Vul je eigen verzenadres in

Neem bij vragen contact met ons op!

Vragen? Vul hier het contactformulier in